Aktuální podniková řešení s ochranou proti ransomwaru představí Acronis Roadshow 2017 ​​​​​​​

Acronis představí na konferencích Acronis Roadshow 2017 nejnovější řešení svým českým a slovenským zákazníkům a partnerům. Ti se budou moci seznámit s podnikovými řešení s ochranou proti ransomwaru a dalšími technologiemi v oblasti zálohování a obnovy dat, a přístupu k podnikovým dokumentům. Akce se uskuteční v Harmony Hotel Club Ostrava (12. října 2017), v LOFT Hotel Bratislava (19. října 2017) a v Clarion Congress Hotel Praha (26. října 2017).

Uživatelé a poskytovatelé řešení Acronis získají detailní informace o nejnovějších verzích řešení Acronis, včetně nedávno ohlášeného přelomového produktu Acronis Backup 12.5 s nejnovějšími funkcionalitami, které zahrnují např. Acronis Active Protection, Acronis Notary a Acronis ASign. Získají také informace o dalších řešeních včetně nejnovější verze Acronis Access Advanced pro bezpečné sdílení a synchronizaci dat.

„Dnes Acronis nabízí širokou škálu řešení pro ucelenou ochranu podnikových dat v nejrůznějších prostředích,“ řekl Zdeněk Bínek, zodpovědný za prodej řešení Acronis na českém a slovenském trhu. „Českým a slovenským zákazníkům mimo jiné představíme globálně nejrychlejší zálohovací řešení s flexibilní volbou úložiště, které navíc poskytuje spolehlivou ochranu dat proti největší současnému hrozbě, a to ransomwaru.“

Všechna řešení Acronis jsou postavena na Acronis AnyData Engine, sadě unikátních, detailních a výkonných technologií ochrany dat, které připravují, ukládají, obnovují a zpřístupňují jakákoliv data z jakékoliv lokality. Technologie Acronis chrání více než 5 000 petabytů dat u více než 500 000 podnikových zákazníků, kteří potřebují ke své práci chránit svá kritická data.

Registrovat se na jednotlivé akce akci je možné na:

Ostrava: http://acronis2017ostrava.eventbrite.com
Bratislava: http://acronis2017bratislava.eventbrite.com
Praha: http://acronis2017praha.eventbrite.com

Autor: Petr Smolník, šéfredaktor

ITglosa: Při placení se usmívat

Je tu pondělí a s ním tradiční glosa ICT experta, architekta a novináře Michala Rady. Dnes bude plná úsměvů a připomene jeden aktuální nápad s elektronickým placením v novém světle.

Nedávno jsem zaznamenal takovou celkem maličkou zprávičku, spíš kuriozitu. KFC spouští pilotní projekt pro ověření a autorizace platby úsměvem, respektive obrazem vašeho obličeje s viditelným úsměvem.

Po technické stránce na tom není nic moc světoborného, prostě se provede ověření a autorizace snímaným obrazem obličeje. Při dnešních technologiích rozpoznávání obličeje je to metoda již dostatečně bezpečná. KFC k tomu přidává ten úsměv. Ten je tam mimochodem i z technických příčin, protože se tak dá rozpoznat a porovnat více charakteristik vašeho obličeje, takže je takové rozpoznání mimochodem daleko bezpečnější než jen statický obraz tváře.

To, co mi na tom přijde vtipné, je právě ten úsměv. Filozofie je jednoduchá, když už musíme vydávat svoje peníze, tak ať se u toho aspoň tlemíme. Ostatně z marketingového hlediska je zákazník usmívající se šťastně ve chvíli, kdy vám dává vydělat asi to nejlepší pro PR. A zákazníkům to přeci jen psychologicky dává pocit, že krvácení jejich peněženky není tak hrozné. Ano, svoji roli asi hraje i to, že ve fastfoodu neutrácíte denně celý svůj měsíční plat, ale i tak se jedná o dobré rozptýlení.

Mohl by se z toho stát docela dobrý povinný návyk. Vždycky když platíte, musíte se u toho usmívat. Zákazník by se naučil být dostatečně šťastný a časem by si třeba v mozku vytvořil asociaci, kdy placení znamená radost a štěstí. Jasně, chápu, že trochu něco jiného by bylo třeba při placení daní, ale právě i ve chvílích, kdy máme své peníze odevzdat státu, bych ten úsměv udělal povinný ze zákona. A šel bych ještě dál. Čím větší úsměv a čím šťastnější výraz, tím větší sleva na daních. Ale zase to nepřehánět, aby někdo neodcházel od daňové pokladny vysmátý a bez zaplacené koruny, musel by se vymyslet dostatečně výhodný algoritmus. Podobně bych uzákonil jako povinnost usmívat se třeba při placení pokut za dopravní přestupky. Těch situací by se našlo asi víc.

Ale vážně, nápad propojit úsměv s něčím jako je placení se mi líbí. Je to vtipné a zároveň i účinné.

Že placení a úsměvy jdou psychologicky dohromady ukazují už několik let i platební terminály, které po úspěšné transakci místo nudného obchodního nápisu zobrazují usmívajícího se smajlíka. Taky docela potěší.

Ať se nejen ve fastfoodu usmíváte po celý týden vám přeje Michal Rada.

 

Autor: Michal Rada

Startup Festival se uskuteční již 27. září !

Největší startupová akce v Praze Startup Festival se uskuteční již 27. září na Vysoké škole ekonomické v Praze (VŠE). Její organizátoři z podnikatelského akcelerátoru xPORT Business Accelerator VŠE připravili nabitý program. Během jediného dne mohou účastníci nakouknout do týmů dvacítky startupů, zúčastnit se třech panelových diskuzí a rezervovat si individuální konzultaci u desítky profesionálů.

Generálním partnerem letošního ročníku se stala česká softwarová firma Inventi. „Touha a víra uspět je hnacím motorem každého začínajícího starupu. Někdy není jednoduché neztratit víru a kolikrát postačí i malá podpora. Proto se hrdě účastníme Startup Festivalu a jsme rádi, že se podobně zapojily i další firmy,” říká spoluzakladatel Inventi Tomáš Vodenka. Účastníci se s ním mohou osobně potkat v panelové diskuzi Success Stories aneb příběhy úspěšných startupů. Jeho kolega Jan Kaštura bude pak na one2one konzultaci ukazovat, jak na úspěšný startup.

Letošní ročník Startup Festivalu bude mít dvě hlavní části, hlavní a doprovodný program. Hlavním programem je veletrh startupů. V rámci doprovodného programu zve xPORT na panelové diskuze, one2one konzultace, workshopy, přednášku a Launchpad Mentoring od společnosti Google. Seznam vystavujících startupů, které tu budou hledat nové členy svých týmů nebo představovat novinky svého byznysu pravidelně aktualizujeme na webu akce. Už nyní se můžete těšit jak na zavedené značky se startupových duchem (ZOOT, Digitální garáž Google, Storyous, Inventi, Lipa Learning, U+, SmileCar), tak na začínající firmy (Vehiklo, Crowholding, Vissto, signageOS a další). Na stáncích v Atriu Rajské budovy se s nimi návštěvníci mohou potkat od 9:00 do 16:30 hod.

Dále xPORT zve na tyto panelové diskuze:

13 hod Fundlift, Hithit, Bohempia, SmileCar aneb crowdfuding z obou břehů

15 hod Inventi, Slevomat, Storyous aneb příběhy úspěšných startupů

17 hod Jiné světy, jeden cíl: startupy a korporace (v angličtině)

Registrace na one2one konzultace na témata business plán, digital marketing, média, motivační dopis a CV, finance a další byly spuštěny ve středu 13. září. Stále jsou volná místa, tak si rezervujte své místo co nejdříve. 

Vstup na Startup Festival je po celý den zdarma. Festivalovou atmosféru naladí také soutěže, cill out zóna a startupové občerstvení. Více informací