ICT NNIOT NN | B2B NN | CB NN | DC NN |  RC NN |  CW NN |  EW NN | SM NN | ITSEC NN | NETGURU NN KANKRY facebook linkedin twitter youtube

Softwarová platforma má první HR manažerku

Barbora Čermáková se stala první HR manažerkou softwarové platformy, původně startupové firmy. Před nástupem do této společnosti, byla konzultantkou a koučkou v mezinárodní poradenské společnosti Korn Ferry a dříve personalistkou výrobní společnosti Continental Automotive Czech Republic. V obou společnostech byla zodpovědná za komplexní poradenství v oblastech náboru, rozvoje a odměňování zaměstnanců či zefektivňování HR procesů.

Barbora Čermáková je absolventkou Technické univerzity v Liberci, na níž momentálně dálkově studuje magisterský program podnikové ekonomie.

V roli historicky první HR manažerky se ve společnosti Clever Monitor zaměří především na nábor výjimečných osobností z oboru nebo na posílení samotné značky. Ta za poslední půlrok více než zdvojnásobila počet svých spolupracovníků, přičemž investice do lidských zdrojů meziročně ztrojnásobila, a to především díky otevření dalších zahraničních poboček - v Berlíně, New Yorku, Dubaji nebo v Singapuru. Clever Monitor se tak ve druhém kvartále příštího roku rozroste na více než čtyřicet klíčových pracovníků.

Barbora Čermáková se ve svém volném čase věnuje především outdoorovým sportům, ale také módě, koučinku a vlastnímu seberozvoji.

Autor: Petr Smolník, šéfredaktor

Termo transferové stolní a mobilní tiskárny

Nová generace termo transferových stolních i mobilních tiskáren, disponuje tzv. Print DNA softwarem, který je tvořen sadou aplikací a nástrojů. Tyto termo transferové stolní a mobilní tiskárny, spolu s technologií Print DNA, pomáhají společnostem analyzovat a optimalizovat nastavení a výkon tiskových zařízení v reálném čase tak, aby poskytovaly nejen tiskové výstupy té nejvyšší kvality, ale také aby byly snadno integrovatelné do již existující sítě tiskových zařízení a také aby byly uživatelsky co nejpřívětivější.

  • Společnost Zebra nabízí svým zákazníkům řadu moderních programů pod označením DNA. Mezi ně se řadí také Print DNA, program tvořený softwarem a sadou nástrojů vedoucích k celkové přehlednosti, vyšší produktivitě a snadné správě zařízení, čímž klienti společnosti Zebra využívají tyto produkty skutečně na maximum.  Základním prvkem programu Print DNA je inteligentní operační systém Link-OS®.
  • Program Print DNA přináší podnikům snadnou instalaci a integraci nové řady moderních tiskáren do již existující sítě tiskových zařízení, velmi jednoduché zapojení nových moderních technologií a díky cloudovému propojení poskytuje zákazníkům doslova řešení na klíč, které je možno dále rozvíjet.
  • Termo transferové tiskárny ZD420 a ZD620 jsou navrženy s ohledem na velmi snadné použití, přičemž zaručují nejvyšší rychlost tisku a tiskové výstupy té nejvyšší kvality. Uplatnění naleznou například v oblasti maloobchodu, výroby i zdravotnictví. Tiskárny se také vyznačují výbornou konektivitou do sítě již existujících zařízení.
  • Modely ZD420 a ZD620 jsou v rámci obsluhy velmi intuitivní a uživatelsky přívětivé. Disponují LED ikonami, které informují uživatele o stavu tiskových zařízení. Je tedy velmi snadné o tiskárny pečovat tak, aby byl jejich životní cyklus co nejdelší. Tiskárna ZD620 je vybavena rozhraním s klávesnicí a barevným displejem, které přispívají k ještě snadnější obsluze a odstraňování případných komplikací.
  • Mobilní tiskárny řady ZQ320 umožňují snadný tisk štítků, a to s možností bezdrátového připojení. Jsou vybaveny moderními bateriemi a uplatnění nachází jak v maloobchodě, tak i v logistice a přepravě, výrobě, a dokonce i ve veřejném sektoru.
  • Zařízení ZQ320 disponují také řešením Bluetooth Printer Management, které patří mezi výše zmíněné DNA programy společnosti Zebra. Bluetooth Printer Management zaručuje rychlou a snadnou aktualizaci a monitorování tiskových zařízení a také efektivní odstraňování případných problémů. To vše díky technologii Bluetooth, kterou jsou tiskárny připojeny.

„Díky uvedení první tiskárny čárových kódů na trh v roce 1982 umožnila Zebra Technologies snadnou identifikaci a zpřehlednění fyzických aktiv podniků, což jsou dva základní stavební kameny dnešní digitální revoluce. Zebra stále rozvíjí investice do oblasti inteligentního tisku a mobilních počítačů, aby pomohla firmám zvýšit přehlednost provozních operací a jejich produktivitu.“, uvedl Keith LeFebvre, vicepresident pro vývoj a management produktů a řešení, divize tiskových zařízení, Zebra Technologies.

Autor: Petr Smolník, šéfredaktor

Chybová stránka nemusí být nudná, udělejte ji zajímavější

error 2129569 960 720Chybovou hlášku Error 404, neboli chybovou stránku, jistě zná každý z vás. Jedná se o nepříliš vítané setkání. Jak stránku vydesignovat tak, abyste eliminovali nechuť uživatele dále brouzdat vaším webem a třeba ho i trochu pobavili, poradila Petra Vrbová z digitální fullservisové agentury.

Chybová stránka, neboli Error 404, se ukáže ve chvíli, kdy hledaná stránka nemůže být z nějakého důvodu zobrazena. Stává se tak, jestliže návštěvníci webové stránky kliknou či vepíšou do adresního řádku neexistující URL, které bylo z nějakého důvodu odstraněno, anebo když se vyhledávač či nějaká stránka odkazuje na stránku, která již neexistuje.

Co by měla Error 404 stránka obsahovat

Mnohé weby řeší Error 404 stránku fotografií s vtipným textem, nicméně nezapomínejte na důležitou věc - jakmile máte návštěvníky na webu, nedopusťte, aby webové stránky opustili, přestože se nedopatřením dostanou na chybovou stránku. Nasměrujte je zpět na menu či jiný obsah webové stránky. Snažte se návštěvníky webu i přes zobrazení stránky neodradit od dalšího surfování.

Důležitá je tedy funkčnost Error 404 stránky. Některé weby návštěvníky zkrátka přesměrovávají na home page, což ale příliš nedoporučuji, neboť návštěvníci ani nemají možnost se dozvědět, že je vlastně s odkazem/URL něco špatně a frustrovaní z webu odejdou. Lze to ale vyřešit mnohem funkčnějším a elegantnějším způsobem.

Kam může Error 404 odkazovat? Máme pro vás několik tipů:

- mapa stránek
- vyhledávací pole
- odkazy na profily na sociálních sítích
- některé položky z hlavního menu
- odkaz na vaši blog sekci
- současné akce/slevy/události spojené s vašimi webovými stránkami s vaší firmou

Design 404 stránky

Snažte se vytvořit 404 stránku v souladu s celkovým designem vašich stránek. Nezapomeňte zmínit, že se jedná tedy o 404 stránku/chybovou stránku/stránka neexistuje apod. Zkuste zapojit kreativitu a důvtip. Záleží samozřejmě na tématu a povaze webu, ale můžete použít obrázek doplněný vtipnou hláškou, plus některou z vybraných možností (zmíněných výše) jako je mapa stránek, vyhledávací pole, odkazy na profily na sociálních sítích aj.

Níže jsme vybrali několik příkladů originálních Error 404 stránek.

Mailchimp používá na chybové stránce vyhledávací pole v pozadí s opicí typickou pro Mailchimp – vše perfektně a originálně sladěné s celkovým designem webu.

Mailchimp používá na chybové stránce vyhledávací pole v pozadí s opicí typickou pro Mailchimp – vše perfektně a originálně sladěné s celkovým designem webu.

Lego vsadilo na vtipnou grafiku a pod obrázkem nabízí návrat na home page.

Lego

 

Pixabay nabízí návštěvníkům opětovné vyhledávání klíčového slova při hledání konkrétní fotografie opět s originálním pozadím.

 Pixabay

Tip! Nenarazila jsem na mnoho webových stránek, které by umožňovaly kontaktovat správce webu a nahlásit chybovou stránku. To je jednou z dalších variant, jak se dozvědět o vzniklé Error 404 stránce a eliminovat ji.

Autor: Petr Smolník, šéfredaktor