ICT NNIOT NN | B2B NN | CB NN | DC NN |  RC NN |  CW NN |  EW NN | SM NN | ITSEC NN | NETGURU NN KANKRY facebook linkedin twitter youtube

Affiliate reklama zvyšuje prodeje i povědomí

Největší českou online affiliate síť nově využívá výrobce a prodejce sortimentu zaměřeného na kvalitní lůžkoviny, zdravé spaní, trendy a design. Od zařazení affiliate reklamy do svého online marketingu si slibuje posílení svého internetového byznysu.

Internetový prodej bytových doplňků a textilu se v ČR zvyšuje již několik let v řadě a letos je tento trend ještě výraznější. Přední prodejci, mezi něž SCANquilt patří, hledají způsob, jak dál efektivně propagovat svou značku a zvyšovat objem internetových prodejů.

Průměrná objednávka byla v roce 2016 více než 2500 Kč. Největší zájem byl o povlečení, polštáře a přikrývky,“ přibližuje za SCANquilt Petr Limberský, ředitel prodejní sítě. „Od affiliate reklamy si slibujeme primárně zvýšení prodejů i povědomí o značce, a s tím související zvýšení návštěvnosti na našich 47 prodejnách napříč celou Českou republikou.“

Autor: Petr Smolník, šéfredaktor

Deklarace o rovnováze pracovního a soukromého života

Bankovní skupina společně s Evropskou zaměstnaneckou radou jako první v evropském bankovním sektoru podepsaly společnou deklaraci o rovnováze pracovního a soukromého života. V dané deklaraci se obě strany zavázaly zlepšit sociální dialog v rámci skupiny.

Deklaraci o rovnováze pracovního a soukromého života, podepsal 28. listopadu Jean Pierre Mustier, generální ředitel skupiny UniCredit a Francesco Colasuonno, předseda Evropské zaměstnanecké rady UniCredit. Ta reaguje na současné trendy v měnícím se sociálním a ekonomickém prostředí. Významné faktory, kterými jsou například technologické inovace, vyžadují definování zcela nových způsobů práce.  

Společná deklarace předkládá soubor specifických a konkrétních činností, které mají přispět k zajištění rovnováhy pracovního a soukromého života. Nově zaváděné technologie mají za cíl co nejlépe využít lidských zdrojů, jak z hlediska schopností, tak i z hlediska času a zároveň respektovat soukromý život zaměstnanců.

Jednou z výzev deklarace je globální přístup při nastavování standardů ve všech subjektech a zemích, kde skupina UniCredit působí. Deklarace se zaměřuje především na pět hlavních oblastí:

  • Digitalizace: řízená digitální evoluce prostřednictvím využívání moderních technologií, při respektování osobního prostoru zaměstnanců tak, aby nedocházelo k zásahům do soukromého života.
  • Prostorová a časová flexibilita: podpora přístupu k organizaci práce, založeném na prostorové a časové flexibilitě.
  • Time management: maximalizace kvality a efektivní využití času během pracovní doby.
  • Well-being program: podpora, vedoucí ke zlepšení pracovních podmínek.
  • Kulturní změny: uspořádání inspirativních akcí podporující podnikovou kulturu, která je založená na vyváženosti pracovního a soukromého života a na hlubším začlenění zaměstnanců do kolektivu.

Jean Pierre Mustier, generální ředitel skupiny UniCredit uvedl: „V UniCredit věříme, jak důležitý je respekt. Při všem, co děláme, musíme brát v úvahu nejenom osobní, ale i profesní zájmy. To nám pomůže zlepšovat firemní kulturu a rozvíjet hodnoty, k níž může přispět každý z nás. V tomto ohledu musí manažeři jít ostatním příkladem.”

Francesco Colasuonno, předseda Evropské zaměstnanecké rady UniCredit, po podepsání deklarace uvedl: „Jsme spokojeni s tím, že se nám podařilo podepsat společnou deklaraci, která je velmi inovativní. A to jak z hlediska formy, tak i z hlediska obsahu. Díky společnému úsilí zástupců zaměstnanců evropských poboček a vedení skupiny UniCredit, jejichž spolupráce trvá od roku 2007, jsme zahájili korektní dialog s cílem zavést konkrétní opatření v každé zemi, kde UniCredit působí.”

Společná deklarace bude předložena vedením všech společností, v každém státě, kde skupina UniCredit působí. Cílem je zvýšit povědomí o základních principech rovnováhy pracovního a soukromého života a podnítit diskuse se zástupci zaměstnavatelů a zaměstnanců, které budou v souladu s příslušnými pracovně právními podmínkami platnými v dané zemi.

Realizace činností vyplývajících z deklarace budou monitorovány užším výborem Evropské zaměstnanecké rady UniCredit a managementem skupiny UniCredit.

Hlavní principy společné deklarace vycházejí z koncepce rovnosti příležitostí a nediskriminace. Těm se věnovaly již předcházející deklarace, které podepsala skupina UniCredit a Evropská zaměstnanecká rada UniCredit.

Autor: Petr Smolník, šéfredaktor

Inovativní společnost rozšíří svůj výzkum na sběr dat

Společnost, která klientům pomáhá inovovat produkty, služby a business modely prostřednictvím metody Inovačních farem, skoupila firmu, jež poskytuje nové metody sběru dat. Doplní tak své portfolio běžných i speciálních výzkumných metod o nástroj pro sběr, třídění a analýzu informací z českého i zahraničního internetu. Umožní tak těžit z přehledu o tématech klientů ve výrazně širším kontextu.

"Výzkum v našich projektech slouží především jako inspirace v úvodních fázích. Doposud jsme se spoléhali na etnografické metody, které nám umožňují porozumění individuálním motivacím. Amamto navíc dokáže dodat mapu témat, která mezi lidmi existují. Když to zjednoduším, tak Amamto nám dodá šíři a pomůže zacílit na témata, která prozkoumáme do hloubky," říká CEO IdeaSense Rudolf Čihák.

BI software firmy Amamto zkoumá aktuální témata, která jsou probíraná na internetu. Internet obsahuje cenné, ale také zcela nerelevantní informace. Samoučící algoritmy nástroje Amamto nepotřebné zmínky odfiltrují, takže zbudou jenom ty, které mají skutečnou hodnotu. Výzkumník může pak například zkoumat, co lidi trápí nejvíce při rekonstrukci střechy. Je to výběr střešní tašky? Oproti očekávání se ukazuje, že mnohem častějším dilematem je, jak naložit s prostupem komínu nebo jak uchytit solární systémy.

Platforma Amamto dokáže navíc zjistit, jak moc se o téma lidé zajímají, a to podle objemu diskusí na dané téma v daném čase. Tedy lze také určit, zda zájem o téma stoupá či upadá. Amamto generuje přehledné diagramy, díky nimž uživatel získává mapu dílčích témat, které se s danou problematikou pojí. Při analýze konkurenčních značek lze podle jejich rozložení přes konkrétní internetové stránky nahlédnout, kde tyto značky stojí proti sobě a proč. Tyto nástroje tak umožňují hlouběji porozumět jakémukoliv tématu v kontextu.

"Těžko lze najít vhodnějšího partnera pro Amamto než IdeaSense. Naši platformu jsme od začátku vyvíjeli pro porozumění kontextu a inspiraci, která často pramení z nečekaných zdrojů na internetu," uvádí Ondřej Jirkovský, Chief Insights Explorer který bude Amamto nadále řídit jako dceřinou společnost IdeaSense.

Autor: Petr Smolník, šéfredaktor