Místo papírových stravenek můžete využít platbu mobilem

Sodexo Benefity jako první ve svém oboru přichází s možností platit na platebních terminálech v partnerských provozovnách prostřednictvím mobilního telefonu. Všichni držitelé karetních produktů společnosti Sodexo mohou  vyzkoušet luxus využití nejmodernější technologie při placení u smluvních partnerů.

Terminálů, kde je možné uplatnit mobilní platby, je po celé České republice více než 160 tisíc, z toho je 90 % vybaveno NFC technologií. Novou aplikaci může využít každý, jemuž zaměstnavatel poskytuje některý z karetních benefitů od Sodexo, to platí pro digitalizované stravenky i karty pro čerpání volnočasových benefitů. Platební karty může nahradit právě unikátní aplikací v mobilním telefonu. Stačí vlastnit jakýkoliv smartphone s operačním systémem Android a s technologií NFC, na který se stáhne aplikace Sodexo Mobilní platba z Google Play.

„Platba mobilním telefonem v našich partnerských restauracích, sportovních a zábavních centrech a na mnoha dalších místech je uživatelsky velmi přívětivá. Před první platbou je třeba registrovat se v Osobním účtu a mít aktivovanou kartu. Poté si uživatel stáhne samotnou aplikaci a zaregistruje svou benefitovou kartu od Sodexo. Registrace karty proběhne okamžitě. Pak už postačí jen přiložit telefon k terminálu a máte zaplaceno. Přístup k platbě mobilem je chráněn PINem. Nejlepší na tom všem je, že takto zaplatíte už na více než 15 tisících míst našich smluvních partnerů,“ říká Daniel Čapek, generální ředitel Sodexo Benefity.

K zabezpečení citlivých údajů je využíta služba tokenizace, tedy procesu, při kterém se číslo kartynahrazuje jinou hodnotou, tzv. tokenem. V případě aplikace Mobilní platba je token náhodným číslem a tak není možné z jeho znalosti odvodit původní hodnotu čísla karty. „Tokeny jsou v aplikaci Mobilní platba uloženy a používají se v případě transakce na EMV terminálech místo skutečné hodnoty čísla karty. Pro zajištění vysoké bezpečnosti jsou tokeny časově omezeny a pro každou transakci unikátní. Ani v případě úniku tokenů z aplikace tak nehrozí kompromitace skutečné karty,“ říká Roman Cinkais z dodavatelské společnosti Diebold Nixdorf, která patří mezi přední výrobce a dodavatele informačních systémů pro oblast bankovnictví a maloobchodu.

Digitalizace všech nabízených služeb je pro společnost Sodexo Benefity jednou z hlavních výzev současnosti. Posun od papírových poukázek a klasických stravenek k moderním technologiím snižuje administrativní zátěž firem i akceptujících partnerů a zaměstnancům nabízí dokonalý přehled o čerpání benefitů. K tomu slouží také mobilní aplikace Sodexo Osobní účet, která v těchto dnech prošla výrazným vylepšením a umožňuje držitelům karet dokonalý přehled a správu účtů. Uživatelé tam naleznou své zůstatky, přehled transakcí i stav karty, kartu v telefonu mohou také zablokovat či naopak odblokovat nebo resetovat svůj PIN. Oblíbenou funkcí aplikace je možnost vyhledat nejrůznější provozovny pro vybrané produkty, využít lze také nalezení nejbližších provozoven pomocí zjišťování polohy uživatele.

Odklon od klasických papírových stravenek a vzrůstající oblibu digitalizovaných řešení ilustruje dvojnásobný nárůst využívání stravenkových karet. „V posledním půlroce vzrostl počet transakcí na kartách Gastro Pass CARD o 58 % a dobitý objem o 42 %,“ doplňuje Tůma.

Autor: Petr Smolník, šéfredaktor

Pozice Regional Account Managera v Trend Micro nyní patří Pavlíně Volkové

DSC06496 Edit

Pavlína Volková byla jmenována na pozici Regional Account Manager pro Českou republiku a Slovensko společnosti Trend Micro .

Působila ve společnosti Avnet, kde byla na pozici Team Leader VMware Division. V IT se pohybuje mnoho let a od roku 2003 se zabývá primárně kybernetickou bezpečností. V minulosti spolupracovala mimo jiné právě s Trend Micro. Má bohaté zkušenosti s prodejem produktů určených pro IT bezpečnost přes síť autorizovaných partnerů.

Jejím cílem je vrátit značku Trend Micro mezi lídry na českém a slovenském trhu. „Trend Micro je celosvětovým lídrem v oblasti bezpečnosti, a tak by měl být vnímán i v našich krajinách,“ říká Pavlína. Zaměřit se chce zejména na oblast ochrany cloudů, virtuálních systémů, ale i standardního IT prostředí proti Zero day útokům.

Jejími koníčky jsou cestování, golf, lyžování a volný čas věnuje rodině a dvěma psům.

Autor: Petr Smolník, šéfredaktor

Nástroj pro real-time monitoring sociálních médií

Monitora spustila do ostrého provozu nový nástroj Monitora Social Media, který zachycuje a analyzuje zmínky, které se kdy objevily nebo objevují na sociálních sítích. Společnost má tak jedinečnou možnost komunikaci naslouchat a odhalovat případné zárodky krizí.

Uživatelé online médií se dennodenně vyjadřují k dění, reagují na podněty a komentují. Mediální obraz firmy či osoby tak může být závislý na jeho prezentaci na sociálních sítích a na schopnosti včas reagovat. Monitora Social Media sbírá a analyzuje data z mezilidské komunikace na síti. Indexuje nejen sociální sítě, ale také blogy, diskuzní fóra pod články na zpravodajských serverech, komentáře, tweety, posty, statusy, blogy a videoblogy. „Na těchto místech se denně objevuje obrovské množství informací, ve kterých se nacházejí cenná data. My je vytěžíme a předložíme v přehledné podobě. Následně mohou pomoci firmám spustit reaktivní kroky,“ řekl Tomáš Berger, CEO Monitora Media.

Monitoring sociálních médií se zaměřuje na dodávání kvalitního a komplexního monitoringu a současně poskytuje možnost pokročilých analýz a filtrů nad monitorovanými výstupy. Měření probíhá v reálném čase. Sledovat je možné několik témat najednou a porovnávat výsledky na denní bázi. V přehledné vizualizaci jsou viditelné jednotlivé zmínky pomáhající odhalit nejen názor lidí (tonalitu), ale také analyzovat stávající či potencionální zákazníky, a tak je možné okamžitě reagovat. „Našim zákazníkům nabízíme nástroj, který jim dá obrázek o aktuálním dění na blozích, v diskuzích, Facebooku, Twitteru, Instagramu, Google+, internetových videích, komentářích, cenových porovnávačích a dalších zdrojích. Nejlepší na tom je, že generovaný reporting bude zákazníky bavit. Přináší totiž v intuitivní podobě užitečné informace strategického charakteru v detailní a jasné podobě, a to včetně grafů a infografiky,“ dodal Tomáš Berger.

Každý analytický report a dashboard je generován v reálném čase na základě aktuálních dat. Navíc lze monitorované zmínky jednoduše třídit a filtrovat díky intuitivnímu nastavení. Obsahem analýz mohou být například jen negativní zmínky nebo zmínky pouze od žen či od mužů. Díky možnostem intuitivního nastavení lze monitorovaný obsah třídit na klik.

Zatímco běžný monitoring médií zachycuje veškeré sledované zmínky v tisku, rozhlasu, televizi a na internetových portálech, social monitoring se zaměřuje na celé online prostředí z pohledu uživatele. Snadněji tak lze odhalit rizikové skupiny a vstoupit do krizových diskuzí, spustit reaktivní marketing a ovlivňovat povědomí o značce. Kombinací obou forem monitoringu vzniká monitoring druhé generace, který nepředstavuje pouhé zachycování zmínek, ale i jejich automatickou analýzu.

Autor: Petr Smolník, šéfredaktor