AT Computers rozšiřuje gamingový tým

AT Computers rozšířila tým specialistů zaměřený na rozvoj gamingu a to Kristýnu Hlavicovou a Jaromíra Rozsívala.

Vojtu Komárka, managera a koordinátora prodejního řetězce X-PLAY, posílili Kristýna Hlavicová a Jaromír Rozsíval.

Kristýna Hlavicová nastupuje na pozici obchodnice gamingu ESD. V minulosti působila např. jako nákupčí zboží ve společnosti Penta CZ, kde měla na starosti sortiment tiskáren Canon a HP, nebo jako odborný prodejce pro firmy i koncové zákazníky ve společnosti IWD Czech.

Jaromír Rozsíval zaujal funkci manažera rozvoje prodejního kanálu pro gaming. Jako certifikovaný specialista na HW a SW mnoha předních výrobců může u ATC využít své letité zkušenosti, jak z přímého prodeje v oblasti gamingu, tak i jako bývalý profesionální hráč a organizátor téměř stovky offline herních akcí a B2B workshopů v ČR i na Slovensku.

AT Computers prodává gamingově zaměřené produkty již desítky let. Vše vygradovalo zavedením prodejní sítě specialistů na gaming, sítě X-PLAY, a to v roce 2016. Tato prodejní síť aktuálně čítá přes 100 prodejních míst v Česku i na Slovensku. „Jsme rádi, že noví specialisté citelně posilují náš tým svou odborností a poradenstvím pro resellery. Díky nim dokážeme rychleji a efektivněji dodávat nové i stávající herní produkty přes resellery koncovým zákazníkům,“ říká Martin Wanke, marketingový ředitel ATC.

Autor: Petr Smolník, šéfredaktor

Emailing je nejčastěji rozesílán jednou měsíčně z externích aplikací

Z průzkumu, který dělal SmartEmailing, vyplynulo, že firmy e-mailing využívají nejčastěji jednou měsíčně, a to za pomoci externí aplikace. U poloviny pak náklady na e-mailing nepřevyšují pět set korun za měsíc.

„Průzkum jsme uskutečnili v druhé polovině letošního roku. Zajímalo nás, jaký je stav e-mailingu v Česku a na Slovensku. Oslovili jsme celkem 337 subjektů. 37 procent z nich byli podnikatelé, 28 procent tvořily firmy do pěti zaměstnanců, 12 procent do deseti a 17 procent do padesáti. Zbývajících šest procent připadlo na podniky s více než padesáti zaměstnanci,“ uvedla Kateřina Fišerová, manažerka aplikace SmartEmailing.

Z tohoto průzkumu vyplývá, že aktivity v oblasti e-mail marketingu si řada podniků vykonává interně. Tuto variantu uvedlo hned 67 % oslovených. Kombinaci externího a interního řešení upřednostňuje 12 % dotázaných, zatímco 10 % je řeší pouze externě. Zbývajících 11 % není v e-marketingu aktivní vůbec.

E-mailing jako takový, ať již pro komunikaci se stávajícími zákazníky či partnery, nebo pro získávání nových, považuje za důležitý nástroj 47 % oslovených. Investice do něj na druhou stranu u 48 % respondentů nepřesahují 500 korun za měsíc. 21 % neinvestuje více než 1 000 korun, 13 % pak více než 5 000 korun.

Průzkum se zabýval rovněž tím, jakým způsobem podniky a živnostníci informace zákazníkům a partnerům doručují. „73 procent dotázaných k tomu využívá externí aplikaci, asi 12 procent uvedlo, že používá vlastní software, zhruba 6 procent pak Outlook. Zajímala nás rovněž velikost jednotlivých databází, na něž e-maily směřují. Více než jedna třetina respondentů uvedla, že v databázi sdružuje do tisíce kontaktů, do deseti tisíc kontaktů má pak necelých 32 procent z nich. Něco málo přes 17 procent pak připadlo na databáze do stovky kontaktů,“ přiblížila Kateřina Fišerová.

U frekvence e-mailingu vybírali respondenti nejčastěji rozesílku jedenkrát do měsíce (24 %), jedenkrát týdně (21,7 %) a jedenkrát za čtrnáct dní (19 %). Po patnácti procentech odpovědí připadlo na rozesílky jednou za dva měsíce a jedenkrát ročně. E-mailing na každodenní bázi pak provozují pouhé asi 2 % respondentů. Dvě třetiny oslovených přitom využívají ke komunikaci vlastní šablonu, 52 % pak používá rovněž automatizace e-mailingu.

Důležitým aspektem e-mailingu je pak takzvaný open rate. Že se míra otevření jejich e-mailů pohybuje do deseti procent, uvedlo zhruba 35 procent dotázaných. Open rate do dvaceti procent vybralo asi 25 procent účastníků průzkumu, do třiceti pak téměř 21 procent,“ řekla Kateřina Fišerová s tím, že bezmála polovina respondentů si přitom e-mailing vyhodnocuje po každé kampani.

Přestože e-mailing považuje za důležitý necelá polovina oslovených, řada z nich u sebe v této oblasti spatřuje značné rezervy. 40,4 % jako příklad oblasti pro zlepšení uvedlo efektivitu a ziskovost těchto kampaní, čtvrtina vidí slabinu v celkové strategii, bezmála dvacet procent pak v budování databáze.

Autor: Petr Smolník, šéfredaktor

 

Notebooky s čipy AMD PRO

Nové notebooky ThinkPad. A275 a A475 jsou prvními podnikovými modely řady ThinkPad vybavenými technologií AMD PRO. Výkonná integrovaná grafická karta AMD Radeon R7, celodenní výdrž baterie, podpora připojení LTE-A a volitelný dotykový displej vám dají flexibilitu potřebnou pro zvládnutí každodenních úkolů.

Lenovo ThinkPad A275Kromě nových notebooků představilo Lenovo také stolní počítač ThinkCentre M715 ve více provedeních. Uživatelé si mohou vybrat z varianty Tower a SFF (small form factor), přičemž oba modely jsou také vybaveny technologií AMD PRO.

„Značka ThinkPad je symbolem jednoduchosti, kvality a spolehlivosti už 25 let. Přestože se digitální transformace pohybuje kupředu exponenciální rychlostí, stále usilujeme o dokonalost našich zařízení,“ říká Josef Chvála, Lenovo SMB sales leader pro Českou a Slovenskou republiku. „Abychom naplnili stále se vyvíjející potřeby našich zákazníků, propojili jsme v noteboocích nové řady ThinkPad A a v modelu ThinkCentre M715 nekompromisní všestrannost zařízení Think s výpočetní silou a spolehlivostí AMD PRO.“

Klíčem k úspěchu v jakémkoliv pracovním odvětví je produktivita. Stihněte více práce za kratší dobu, aniž byste museli být v kanceláři. Ať už pracujete při cestě letadlem, vlakem či jako spolujezdec v autě, nové notebooky ThinkPad A275 a A475 vám poskytnou výkon, který potřebujete, abyste z každého dne vyšli vítězně. Více než deset hodin provozu na baterii a možnost využít vysokorychlostní mobilní připojení LTE-A vás udrží neustále v kontaktu se zákazníky i kolegy. Díky mimořádné odolnosti, kterou potvrdily i testy podle armádních standardů Mil-Spec budete mít navíc jistotu, že váš notebook bez úhony překoná jakoukoliv pracovní cestu.

Lenovo ThinkCentre M715Při práci na cestách je důležité být nejen efektivní, ale také mít jednoduchý přístup k veškerým IT prvkům moderní kanceláře na dálku. DASH (desktopová a mobilní architektura pro systémový hardware) poskytuje snadno ovladatelné nástroje správy systému s otevřeným zdrojovým kódem schopné fungovat na různých procesorech a operačních systémech. Díky hardwarové bezpečnosti procesorů AMD PRO kombinované s Windows Hello a ThinkPad čtečkou otisků prstů budou vaše data vždy v bezpečí, jakmile notebook zapnete.

K již existujícímu modelu ThinkCentre M715 Tiny přibyly nejnovější desktopy ThinkCentre M715 v provedení Tower a SFF, jež jsou připravené růst s vaším podnikáním. Díky procesorům AMD PRO či Ryzen PRO disponují zařízení ThinkCentre M715 dostatečným výkonem i pro ty nejnáročnější úkoly z oblasti multimédií, grafického designu nebo matematických výpočtů. O bezpečnost vašich dat se postará legendární odolnost značky Think. Zařízení řady M715 prošla dvěma stovkami náročných testů kvality, které zaručí, že nepřijdete o výsledky své práce.

Notebook ThinkPad A275 je na našem trhu dostupný za cenu od 24 900 Kč s DPH.

Model ThinkPad A475 je k dispozici za cenu začínající na 23 900 Kč včetně DPH.

Počítač ThinkCentre M715 je našem trhu dostupný za cenu začínající na 10 390 Kč s DPH.

Autor: Petr Smolník, šéfredaktor